Tjenixen alla stjärtlappsfantaster!!!!

Goddag alla, Bengt-Ove här, men ni kan kalla mig Herr Stjärtlapp. Det här är min nya blogg, jag är ny i bloggvärlden, eller branschen, och jag ÄLSKAR stjärtlappar, folköl, JOFA-hjälmar, och allt annat en karl i sina bästa år gillar! Jag tänkte rivstarta bloggen med en recension av den nya stjärtlappen, som lilla jag valt att kalla "Spaken".
Jag tror ni förstår varför. Nåväl, den här stjärtlappen är en rolig liten grej att ha mellan benen. Spaken hjälpte till rejält när man ville putta av ungarna från banan, om man känner sig girig, hehe. Allt som allt så var "Spaken" en rejäl stjärtlapp för en redig karl som jag själv, därför får den hela 8,5/10 Lappar
//Bengan

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dag 4-8 av 12: Oj då

Dag 1 av 12: En gammal favorit

Dag 9 av 12: Inte långt kvar!