Dag 2 av 12: Då i vårt mörka hus, stiger med tända ljus!

Glad Lucia på er kära människor! Idag skulle barnbarnet vara med i ett Luciatåg, så det blev ju att kolla på det. Tog sedan cykeln till jobbet och sitter här nu och skriver ett litet inlägg.

Dagens "stjärtlapp" är denna:
Nu kanske ni tänker: "Men Bengan, det där är väl ändå ingen stjärtlapp", och ni har rätt, men jag tog med den här till backen nära mitt boende och provade att åka ner för backen med den. Det gick bra men den klarade inte snön så bra, den är fortfarande blöt. Allt som allt så var fåret ett helt okej åk och får därför 7/10 Lappar.
//Bengan

P.S. Jag kom på att jag glömde recensera den härliga sparken jag visade igår, utan att skriva för mycket så är sparken en härlig åktur som väcker nostalgi, den får 9/10 Lappar, men tänk på att betyget är lite högre för mig eftersom jag växte upp med den. Hoppas ni har en fortsatt bra Lucia!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dag 4-8 av 12: Oj då

Dag 1 av 12: En gammal favorit

Dag 9 av 12: Inte långt kvar!