Dag 3 av 12: Ett litet misstag

Hejsan! När jag satt och drack kaffe kom jag på att jag räknat lite fel, jag började nedräkningen till jul den tolfte, men om man börjar då så blir det tolfte och sista inlägget den tjugofjärde, men det löser sig jag gör ett inlägg extra eftersom jag tycker att det här bloggandet är så kul. Dagens recension blir på en klassisk stjärtlapp, jag har valt att kalla den för "Dubbellappen".Bildresultat för stjärtlapp mjukplast
Den är alltså gjord för två personer. Jag provade den med mitt barnbarn och vi hade mycket kul i backen, hon sa att det var ett av de roligaste åken på länge. Den var gjord av mjuk plast och kostade runt 130 kr. Jag ger den 7/10 Lappar. Den går att hitta här: https://www.klubbensport.se/rumpebrett/165286-li/stj%C3%A4rtlapp--dubbelsits-%C3%A5kbr%C3%A4da-med-plats-f%C3%B6r-2st
//Bengan

Kommentarer

  1. Bra review, ett mysigt sätt att ha lite kul med barnbarnen

    Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller minsann med dig Krister, hoppas din familj mår bra! Trevlig Jul!

      Radera
  2. En bra lapp för lite lappar.. hehehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant Torbjörn, väldigt färgglad profilbild. Trevlig Jul!

      Radera
  3. Fantastiskt och kul med barnbarn. De är verkligen livets efterrätt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle inte kunna säga det bättre, Gösta. Hur många barnbarn har du? Trevlig Jul!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dag 4-8 av 12: Oj då

Dag 1 av 12: En gammal favorit

Dag 9 av 12: Inte långt kvar!