Dag 9 av 12: Inte långt kvar!

Jag vaknade denna underbara morgon och började som vanligt med en kopp mumsigt kaffe. När jag kollade ut över trädgården och såg snötäcket ligga där förstod jag hur nära jul är. Den där härliga högtiden där familj och vänner samlas för att ge till varandra. Jag ska idag ge er en recension på den här godingen
Ett härligt tefat som jag införskaffade när jag var runt 17-18 år. Den har slitits lite med åren, men den glider fortfarande som om den vore ny. Innan jag åker med den här smörjer jag in den med smör, jag är rätt så säker på att jag kom upp i 30 km/h en gång. Den här klassikern får 9,5/10 Lappar
//Bengan

Kommentarer

  1. Hejsan!
    Jag ville bara hälsa att detta var ytterligare en fantastisk recension av en lika fantastisk recensent. Det är även med ett tungt hjärta jag måste berätta att efter drygt 2 timmars letande på vårt internet har jag fortfarande inte hittat ett liknande tefat, och de jag har hittat har inte vart i närheten av detta i vare sig kvalité eller maximal hastighet.
    Tackar även för tipset med smör, ska testa det nästa gång jag beger mig till min lokala pulkabacke
    //Alle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de snälla kommentarerna! Ett sådant här tefat hittade jag uppe i Dalarna i en liten lokal affär. Hoppas du hitta ett bra tefat och som sagt, smör fungerar bra. God Jul Alle!

      Radera
  2. Hej!
    Hittade din blogg tidigare idag, och blev väldigt upprymd över att hitta någon som precis som mig är en riktig stjärtlappsfantast!
    Tyvärr insåg jag snart att du inte publicerat något på länge, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Förhoppningsvis lägger du ut något snart, jag väntar spänt.
    Mvh Sten Stjärtlapp

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dag 4-8 av 12: Oj då

Dag 1 av 12: En gammal favorit